FORUM WOLNE PSZCZOŁY

Pełna wersja: Facelia i Gryka sprzedam
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jak w temacie facelia po 8zł a gryka bez desykacji po 2 złocisze towar ograniczony
(25.11.2016, 07:09)myku napisał(a): [ -> ]Jak w temacie facelia po 8zł a gryka bez desykacji po 2 złocisze towar ograniczony

Grykę mógłbyś wysłać? Nie wiem, czy 100, czy 200kg? Może miałbym kupca, ale muszę zagaić z %
Z takimi ogłoszeniami trzeba uważać, podobno są jakieś obostrzenia w handlu nasionami.
Chyba że masz jakieś zezwolenie czy coś, nie wiem nie znam się. Ale czytałem że pszczelarze mieli problem z rozprowadzaniem nawet małych ilości nasion facelii.
W jakiej postaci jest gryka? Nadaje się do jedzenia?
Nasiona gryki są podobne do nasion łubinu - ojciec kupił właśnie jako łubin a wyrosła gryka Duży uśmiech
(25.11.2016, 10:07)Modliszqa napisał(a): [ -> ]Nasiona gryki są podobne do nasion łubinu - ojciec kupił właśnie jako łubin a wyrosła gryka Duży uśmiech

Hehe no co Ty? Są zupełnie inne Duży uśmiech łubin sieją co roku koło mnie, wyglądają jak małe, jasne nakrapiane fasolki a gryka ma ciemne, trójkątko-stożkowate nasionka, bardzo kanciaste. Jak można je pomylić? Uśmiech
(25.11.2016, 10:05)Czarek napisał(a): [ -> ]Z takimi ogłoszeniami trzeba uważać, podobno są jakieś obostrzenia w handlu nasionami.
Chyba że masz jakieś zezwolenie czy coś, nie wiem nie znam się. Ale czytałem że pszczelarze mieli problem z rozprowadzaniem nawet małych ilości nasion facelii.

Co do sprzedaży nasion. Można je chyba dobrowolnie rozdysponowywać, ale jeżeli chcesz mieć np. uprawy eko, dotacje etc to musisz mieć certyfikat, czy rachunek z centrali nasiennej. Takich "samosiejek- kundelków Fx mogą Ci nie uznać.
(25.11.2016, 08:48)MN napisał(a): [ -> ]
(25.11.2016, 07:09)myku napisał(a): [ -> ]Jak w temacie facelia po 8zł a gryka bez desykacji po 2 złocisze towar ograniczony